سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزودی فتنه هایی می آید که انسان، صبح با ایمان برمی خیزد و شب بی ایمان می گردد؛ جز آنکه خداوند او را با دانش زنده کرده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
صبح سعادت: سربلندی عدالت ابادانی

سال تحصیلی دیگر

یک سال تحصیلی دیگر آغاز شد. این آغاز زیبا را به شما استادان، معلمان و مربیان  گرامی شادباش می گوییم و امیدواریم در امر تعلیم و تربیت امیدها و سرمایه های آینده  میهن اسلامی مان موفق باشید  .

فصل درس

آغاز سال تحصیلی بر همه شما مبارک! دانش آموزان عزیز، یک بار دیگر فصل درس از  راه رسید؛ بسم الله! از همین امروز عزم خود را جزم کنید، کمربندهایتان را محکم ببندید و با نام و یاد خدا پله های نردبان دانش را با موفقیت طی کنید.

ماه مهر

آغاز ماه مهر، بر شما مبارک باد. پدر و مادر گرامی، مهرماه را حتما با مهر و محبت آغاز کنید. حتی الامکان برای فرزندان دانش آموزتان هدیه ای زیبا و دوست داشتنی تهیه کنید و به مناسبت آغاز سال تحصیلی و به امید موفقیتشان به آنها تقدیم کنید. البته فرزندان کوچک تر خود را هم فراموش نکنید.

آغاز بازگشایی مدارس

ماه «مهر» مصادف است با آغاز بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی. می توان گفت که زندگی کمتر کسی از شور و جنب و جوش آغاز سال تحصیلی برکنار مانده است. تقریبا همه مردم به گونه ای با این مسئله مربوطند. آنان که نه خود دانش آموز و دانشجویند و نه فرزند محصل دارند و نه معلم و استادند و نه کسب و کارشان با شروع سال تحصیلی دگرگون می شود، لااقل شلوغی خیابان ها و رفت و آمد دانش آموزان، فضای زندگی آنان را دگرگون و نظرشان را به خود جلب می کند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد امین جلیلوند 90/7/3:: 8:46 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5