سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس چیزی را دوست بدارد، از آنْ بسیاریاد می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
صبح سعادت: سربلندی عدالت ابادانی
نگاه سرمایه‌ای به ورزش تقویت شود
هگمتانه – سرویس ورزش: مدرس دانشگاه پیام نور تویسرکان گفت: باید به منظور افزایش سطح کارکرد عمومی، زمینه ایجاد شود و نشاط عمومی و نگاه سرمایه‌ای به ورزش تقویت گردد.
محمد امین جلیلوند افزود: اگر زاویه نگاه سنتی جای خود را به هدف گذاری‌های کاربردی در مقوله ورزش دهد، برنامه‌ریزان و متولیان تخصص اعتبار در این بخش تحرک بیشتری می‌یابند.
وی با بیان اینکه مفاهیمی مانند تندرستی، بهداشت، رشد مردمی و اجتماعی و سلامت روحی ارتباط نزدیکی با ورزش و تربیت بدنی دارد؛ اظهار داشت: با ورود ورزش به زندگی افراد بسیاری از معضلات اجتماعی مانند اعتیاد، پوچ گرایی و انحرافات عقیدتی و اخلاقی از حیات فردی و اجتماعی خارج می‌شود.
جلیلوند توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی را ضامن جذب حداکثری نسل جوان کشور به سمت فعالیت‌های ورزش دانست و بیان کرد: نباید صرفاً به عنوان سرگرمی و تفریح به ورزش نگاه شود زیرا هر دو مقوله ورزش همگانی و قهرمانی، رشد نبوغ و تفکر اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه را به دنبال خواهد داشت.
مدرس دانشگاه پیام نور تویسرکان از فعالیت‌های اثرگذار دولت‌های نهم و دهم حوزه پیشبرد اهداف خرد و کلان ورزشی خبر داد و تصریح کرد: استفاده از نیروهای انسانی کارشناسی و تخصصی و تدوین چشم اندازهای کوتاه، میان و بلندمدت به رشد شاخصه‌های ورزش جامعه کمک می‌کند.
وی یادآور شد: امروز ورزش به نوعی زبان فرهنگ هر جامعه است که در قاب پویایی، تحرک و شور و نشاط خود را معرفی می‌کند.
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد امین جلیلوند 90/8/3:: 8:56 صبح     |     () نظر