سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منفورترین مردم نزد خداوند، فقیر متکبّر وپیر زناکار و دانشمند بد کار است . [امام علی علیه السلام]
صبح سعادت: سربلندی عدالت ابادانی

 از طرفی شما می توانید به هراتفاقی که در اطراف تان می افتد توجه کنید، اما از سوی دیگر، توجه تان می تواند به حدی متمرکز بر وظیفه شود همان طور که در عمل اتفاق می افتد باشد یعنی تماما حاشیه محو شود.در حالی که مداخلات سنتی روانشناسی ورزش تاکید برکنترل و یا کاهش پریشانی است، اما مداخلات مبتنی بر ذهن آگاهی بر آموزش تحمل و پذیرش افکار منفی ، احساسات و هیجانات است.
جهت گیری ذهن آگاهی - تعریف سازه ها:

مهارت هایی که به شما آموزش می دهیم ، مهارت های "ذهن آگاهی" گفته می شود. این شیوه توسط روانشناسان برای کمک به بیماران مبتلا به مشکلات روانی و بیماری های جسمانی اتخاذ شده، و به تازگی محققان نشان داده اند که ممکن است برای عملکرد ورزشی مفید باشد.
ذهن آگاهی مربوط به عملکرد ورزشی، این مهارت می تواند به افزایش تمرکز و توجه شما کمک کند،   بدون توجه به چیزهای دیگر به شما در تجربه حال حاضر به طور کامل تر یاری می رساند، (به عنوان مثال فوتبال) .

 اگر چه یک اثر جانبی خوبی از ذهن آگاهی این است که شما ممکن است در نهایت احساس آرامش بیشتر و یا آرام سازی ذهن داشته باشید، اما ذهن آگاهی به واقع خیلی بیشتر در مورد هشیاری در حال حاضر است. بنابراین، هنگام تمرین ذهن آگاهی، شما هشیار به هر چیزی که توجه کنید باقی می مانید . اگر شما احساس آرامش بیشتری کنید، این پاداش اضافی است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد امین جلیلوند 95/3/6:: 10:46 عصر     |     () نظر