سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت می گردد تا سلامت بماند و می پرسد تا بفهمد . [امام علی علیه السلام ـ در توصیف مؤمن ـ]
صبح سعادت: سربلندی عدالت ابادانی

 

 

سرپرست اداره اوقاف تویسرکان گفت: 400 میلیون ریال اعتبار برای ساخت "باباپیرعلی فرسفج "شهرستان تویسرکان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام" احمد رضا خزایی" افزود: در راستای تجهیز و عمران بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان 400 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت.
وی اظهار داشت:سفر استاندار همدان به شهرستان تویسرکان موجب جذب این مبلغ اعتبار برای ساخت امامزاده باباپیرعلی فرسفج شده است.
خزایی گفت: این امامزاده در ورودی شهر فرسفج از سمت تویسرکان در دامنه تپه واقع شده و از لحاظ جغرافیایی تفرجگاه بسیار مناسبی برای زائران محسوب می‌شود.
وی افزود: اعتبار اختصاص یافته به امامزاده باباپیرعلی فرسفج در راستای ایجاد پارک ، فضای سبز و استراحتگاه برای زائران است.
سرپرست اوقاف و امور خیریه تویسرکان گفت: ساخت گنبد امامزاده باباپیرعلی، تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نیز ساخت مجموعه فرهنگی برای امامزاده نیز از دیگر اقدامات اوقاف شهرستان تویسرکان است.
وی با بیان اینکه تاکنون حدود 400 میلیون ریال هزینه عمرانی امامزاده باباپیرعلی شده است، تصریح کرد: میانگین درآمد سالانه این امامزاده نیز حدود 25 میلیون ریال است.
خزایی گفت: مبلغ 100 میلیون ریال اعتبار از سال 84 جذب امامزاده باباپیرعلی شده است
وی افزود: امسال 400 میلیون ریال نیز برای این امامزاده جذب شده که بر این اساس جذب اعتبار آن، چهار برابر شده است.
وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی به امامزاده باباپیرعلی از سال 84 تا کنون، حدود 40 میلیون ریال است، افزود: حدود 20 میلیون تومان اعتبار نیز برای خرید زمین کنار این امامزاده در راستای ساخت مسجد یافته است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد امین جلیلوند 90/7/26:: 2:11 عصر     |     () نظر