سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از عدالت نبود حکم نمودن به گمان . [نهج البلاغه]
صبح سعادت: سربلندی عدالت ابادانی

 

"محمد صادق فتح‌اللهی" در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: شبکه‌های مافیایی با عرضه گسترده روانگردان‌ها، رفتارهای پرخطر جنسی و بی‌بندوباری‌ اخلاقی در تلاشند تا نهاد خانواده را فرو پاشند.


وی با بیان اینکه خانواده مهمترین محور برای امنیت افراد بشمار می‌رود، اظهارداشت: اعتیاد بلای خانماسوز است که آسیب‌های اجتماعی را در خانواده بوجود می‌آورد.


فتح‌اللهی ادامه داد: 50 درصد خانواده‌ها پنج سال با تاخیر، متوجه اعتیاد اعضای خانواده خود می‌شوند که می‌تواند عوارضی جبران ناپذیری از جمله ابتلا به بیماری ایدز را به همراه داشته باشد.


این مقام مسئول در ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: متاسفانه خانواده‌ها اطلاعات کاملی راجع به اعتیاد ندارند و امروزه رفتارهای معتاد با گذشته متفاوت شده و باید خانواده نظارت دقیق تری بر روی رفتارهای اعضای خود داشته باشد.


فتح اللهی با بیان اینکه حدود 60 درصد معتادان متاهل هستند، افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر سعی می کند با بالا بردن سطح آگاهی مردم زمینه را برای مشارکت آنها آماده کند زیرا به مواد مخدر نباید به عنوان یک مشکل شخصی نگریسته شود بلکه احساس مسئولیت مردم در زمینه مبارزه با مواد مخدر باید افزایش یابد.


وی ، مشارکت خیران را در این زمینه ضروری دانست و اظهارداشت: از مردم خیر می‌خواهیم سرمایه گذاری بیشتری در زمینه تاسیس مراکز درمان معتادان و کنند تا این بلای خانماسوز، جوانان کشور را به نابودی نکشاند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد امین جلیلوند 91/6/12:: 12:0 صبح     |     () نظر