سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در ادب نفست این بس که واگذارى ، آنچه را از جز خود ناپسند شمارى . [نهج البلاغه]
صبح سعادت: سربلندی عدالت ابادانی

 9دی 1388  بصیرت دینی و پیروی از ولایت فقیه را مهم‌ترین عامل در توسعه و اعتلای جامعه اسلامی دانست که باید مورد توجه آحاد جامعه باشد.

 محمدامین جلیلوند به ایرنا افزودبا توجه به جایگاه ولایت و بصیرت در واقعه عاشورا، ملت بزرگ ایران نیز برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان باید بصیرت و ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار دهند که از جمله این موارد امر به معروف ونهی از منکر در جامعه است وی در ادامه با بیان اینکه اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از بسیاری از انحرافات جلوگیری خواهد کرد، اظهار داشت: در حوادث و اتفاقات اخیر اگر تعداد محدودی از افراد که موجبات این اغتشاشات و فتنه‌ها را پدید آوردند به امر به معروف و نهی از منکر توجه می‌کردند از بسیاری از این فتنه‌ها و آشوب‌ها جلوگیری می‌شد.
جلیلوند خاطرنشان کرد: بصیرت در نهضت حسینی سبب شد که از قیام امام حسین (ع) به عنوان نهضت آگاهانه یاد شود.
وی تصریح کرد: بصیرت مهم‌ترین مسئله روز کشور است که باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.
وی افزود: داشتن بصیرت عامل ثبات قدم در مسیر انقلاب است که عدم وجود آن نیز موجب بروز حوادث پس از انتخابات شد.
وی ادامه داد: قیام امام حسین(ع) در مسیر تکلیف الهی، اصلاح امت اسلامی، حفظ دین و ارزش‌ها، عدالت‌خواهی، انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده است. 
امین گفت: مردم اعتقاد و ارزش‌های خود را با کاخ پوشالی استعمارگران عوض نکرده و این را با حضور پرشور خود در آیین‌های عزاداری ایام محرم به تمامی جهانیان نشان می‌دهند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد امین جلیلوند 90/10/13:: 12:43 عصر     |     () نظر